Sunday, January 4, 2009

Perutusan LPS

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah kita masih lagi diberi ruang dan peluang untuk terus mengirup udara di alam ciptaan Allah ini.

Sempena Tahun baru Hijrah 1430 H dan tahun baru 2009 ini kami Biro Latihan dan Pembangunan Sahsiah ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan kepada semua selamat menghadapi semester baru (semester 2 o8/09). Semoga azam yang baru ini membakar semangat kita untuk berkobar-kobar menuntut ilmu di bumi UPSI ini.

Tidak lupa juga Tahniah diucapkan kepada mahasiswa ambilan Disember 2008/2009. Selamat datang ke UPSI kami ucapkan.Moga jiwa pendidik itu dapat dipasakkan dalam hati kita semua sepanjang berada di UPSI ini.

Dikesemapatan ini juga kami ingin menyeru pada semua warga UPSI khusunya dan umat Islam seluruh dunia untuk mendoakan saudara kita di Palestin. Moga mereka disana dilindungi daripada kekejaman Israel yang rakus tanpa ada belas kasihan.Sama kita membantah atas kekejaman ini. Selanjutnya sila lawati blog : http://ibnumadzir.blogspot.com

Akhir kalam, sama-sama kita menjaga akhlak dan peribadi kita sebagai bakal pendidik. Kita adalah murabbi. Bukan sahaja menyampaikan Ilmu malah mendidik anak bangsa kita untuk memperkasakan negara,menerajui perubahan.

Daripada:

Akmal Bin Madzir
Norhafizawati Binti Mahmad Rozali
Exco Latihan Dan Pembangunan Sahsiah
MPP 08/09
UPSI

No comments: